marți, 18 octombrie 2011

Prajitura Revani



Ingrediente :
4 oua
1 pahar zahar
1 plic zahar vanilat
1 pahar ulei
1 pahar iaurt
1 pahar gris
2 pahare faina
1 plic praf de copt
coaja rasa de la 1 lamaie

Sirop :
4 pahare apa
3 pahare zahar
zeama de la 1 lamaie

Decor :
nuca de cocos

Citeste mai mult ... >>>

Mod de preparare : 
       Incepem cu prepararea siropului : cele 3 ingredientele le punem intr-o cratita pe foc si le lasam sa fiarba pana se ingroasa putin siropul. Dam deoparte si lasam sa se raceasca .

      Pentru blatul cu gris : mixam intr-un bol ouale cu zaharul si zaharul vanilat pana se albesc, adaugam treptat uleiul, mixand mai departe, apoi faina amestecata cu praful de copt, iaurtul, grisul si la sfarsit coaja rasa de lamaie.




       Compozitia obtinuta o turnam intr-o tava (d=25-35 cm) unsa cu ulei si tapetata cu hartie de copt. Dam la cuptor pana se rumeneste putin deasupra (eu am lasat-o cam 40 minute); pentru verificare facem testul cu scobitoarea.


   
       Lasam sa se raceasca putin prajitura, apoi o taiem cu un cutit (eu am ales sa o tai sub forma de romburi, dar puteti taia sub forma de patratele sau dreptunghiuri).
     Cu ajutorul unei linguri punem siropul peste prajitura, incet, pentru ca sa se patrunda bine .


         Decoram cu nuca de cocos sau fistic macinat si servim.



           

5 comentarii:

  1. Foarte buna! Noi am servit-o cu frisca...e un deliciu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte faina prajitura! Atat de pufoasa si insiropata...mmm...

    RăspundețiȘtergere
  3. aveti un blog exceptional . nici nu stiu care prajitura s-o fac.
    pt asta se-aici, ati putea sa-mi spuneti cati ml are paharul ? 250 sau 100 ?

    RăspundețiȘtergere