sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Ciuperci umplute



Ingrediente :
500 g ciuperci proaspete
1 ceapa mare
100 ml ulei
1 lgt pesmet
1 lgt sare
piper
1 legatura verdeata
20 ml vin alb
40 g cascaval ras

Citeste mai mult ... >>>

Mod de preparare :
       Spalam bine ciupercile, apoi scoatem cozile si le taiem marunt. Ceapa o curatam si o taiem marunt. O calim in ulei incins 1 minut, adaugam coditele de ciuperci taiate si lasam pe foc pana se scade apa lasata de acestea. Luam de pe foc si adaugam sarea, piperul, pesmetul si verdeata tocata marunt (eu am avut marar verde ) si lasam sa se raceasca putin compozitia.




       Palariile ciupercilor le saram putin , apoi punem pe fiecare cate o lgt din umplutura racita. Le aseazam intr-o tava unsa cu ulei , radem cascaval deasupra si dam la cuptor , la foc moderat, pentru 30 minute.



       Dupa cele 30 de minute, le stropim cu vin si cu zeama ce au lasat-o ciupercile.




       Ciupercile umplute sunt un excelent aperitiv atat cald cat si rece. Se decoreaza cu verdeata.
   

3 comentarii:

  1. He,he,crezi sau nu , exact asta am cumparat si eu ieri ca sa gatesc azi. :)) Dar alta reteta.
    Weeeeekeeeend fain!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si noua ne plac mult ciupercutele. Arata foarte apetisant :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare bune ciupercutele!!!Preferatele mele:)!Pup!

    RăspundețiȘtergere