duminică, 4 martie 2012

Chiftelute din soia





Ingrediente :
100 g texturat proteic din soia
1 lg boia dulce
1 lgt seminte chimen
1 lgt marar verde tocat
1 lgt oregano
1 lgt cimbru
1 lg pesmet
1 morcov mic
1 cartof mediu
2 lg ulei
2 lg apa minerala
3 lg faina
sare
piper

50 g seminte susan 
2-3 lg faina
ulei pentru prajit

Citeste mai mult ... >>>

Mod de preparare :
       Fierbem soia conform instructiunilor de pe punga. Eu le-am fiert 15 minute in apa cu sare si piper, apoi le-am stors de apa. (Am folosit soia cuburi de la Inedit.)
       Intr-un castronel am pus soia, caroful dat pe razatoare, morcovul ras, si celelalte ingrediente. Am amestecat si le-am pus in blender ca sa maruntesc soia.




        Am format bile de marimea unei nuci, pe care le-am dat prin seminte de susan , faina si apoi le-am prajit in ulei incins.





       Le-am lasat sa se rumeneasca putin, apoi le-am intors si le-am mai lasat cateva minute. Le scoatem pe un servet absorbant .





       Foarte bune in perioada postului, langa un piure de cartofi, legume crude, sos de rosii, cartofi prajiti, pilaf de orez etc. Fiecare poate servi dupa propriul sau gust.




5 comentarii: