miercuri, 2 noiembrie 2011

Prajitura cu suc Fanta


Blat :
6 oua
6 lg zahar
100 ml ulei
4 lg faina
2 lg cacao
1 plic praf de copt

Citeste mai mult ... >>>


Crema :
200 g unt
150 g zahar
500 g branza de vaci
esenta de vanilie

Glazura :
850 ml Fanta
5 lg zahar
2 plicuri budinca de vanilie

Citeste mai mult ... >>>

Mod de preparare :

       Pentru blat : mixam ouale cu zaharul pana isi dubleaza volumul, adaugam treptat uleiul, iar la final adaugam faina amestecata cu praful de copt si cele 2 lg de cacao.


       Turnam compozitia obtinuta intr-o tava unsa cu ulei si tapetata cu hartie de copt si dam la cuptor pana se coace; facem testul cu scobitoarea.


       Lasam blatul sa se raceasca .
       Pentru crema : mixam untul moale de la temperatura camerei cu zaharul, apoi adaugam branza de vaci si omogenizam. La sfarsit adaugam esenta de vanilie.



        Aceasta crema o turnam peste blatul din tava .


       Pentru glazura : facem budinca conform instructiunilor de pe plic, dar in loc de lapte punem suc Fanta.      
        Lasam aceasta glazura sa se racoreasca putin si cu ajutorul unei linguri o asezam peste crema.



        Dam la frigider prajitura pentru minim 3 ore, apoi putem portiona si servi.
       Ambele variante de Prajitura cu Fanta pe care le-am incercat sunt absolut delicioase, adica pe gustul meu :P




       Sursa mea de inspiratie este : Edith

4 comentarii:

  1. Inedita ideea cu fanta!Arata super bine!!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am o reteta cu fanta.Stiu ca este tare buna.Aceasta a ta mi-a facut o pofta teribila.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. E minunata, dar nu am facut-o pana acum. La cum arata la tine cred ca o trec pe lista. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunata prajiturica! Arata de nu se poate si imi place de mor! Pup

    RăspundețiȘtergere