duminică, 27 martie 2011

Mancare de spanac


Ingrediente :
600 g spanac proaspat
5 lg bulion
3 lg ulei
1 cana apa de spanac
2 lg rase de faina
sare
3 catei de usturoi
Mod de pregatire :
       Spalam bine frunzele proaspete de spanac si le punem la fiert in apa.


       Dupa ce a fiert il tocam marunt.


        Intr-o tigaie adaugam uleiul, faina si le punem pe foc, amestecand pana se omogenizeaza , apoi adaugam si apa in care a fiert spanacul , dar treptat, amestecand continuu.


        Punem si bulionul ( eu am avut un amestec de rosii cu ardei pus la borcan de toamna trecuta ).


       Amestecam bine si adaugam si spanacul tocat marunt.



       La final cateii de usturoi dati prin presa de usturoi si sare dupa gust; cine doreste poate sa puna patrunjel verde tocat .



       Este o mancare foarte sanatoasa si gustoasa care se poate servi alaturi de cartofi pai, pilaf de orez, porumb fiert, ciuperci sotate, tocanita de ciuperci si etc.  :P
       Eu am servit spanacul alaturi de pachetele cu ciuperci facute de cumnata mea  :) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu